یافتن زمین جدید
یافتن زمین جدید
نوشته شده در دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 135
نویسنده : two

ستاره شناسان ناسا روز پنجشنبه اعلام کرد که آنها یک زمین در یافت به حال حدود 1400 سال نوری.
تازه کشف شده کپلر 452b است که در صورت فلکی ماکیان، به دور ستاره ای از آنچه که در منطقه قابل سکونت به نام: فاصله که در آن آب می تواند بر روی سطح یک سیاره استخر.
سیاره های دیگر، مانند کپلر 186F، در این نقطه شیرین گلدیلاک است که نه خیلی نزدیک و نه بیش از حد به طور بالقوه حفظ حیات کشف شده است.
اما کپلر 452b مختلف است چرا که دور یک ستاره G2 نوع - درست مثل خورشید ما است.
"واقعا وجود دارد یک جا که ما می دانیم که زندگی در جهان است، و این زمین است، بنابراین پیدا کردن یک سیاره دیگر در اطراف یک ستاره است که بسیار شبیه به خورشید ما بسیار هیجان انگیز است،" ستاره شناس ناسا جف کولین در مصاحبه با اخبار یاهو گفت.
دانشمندان لزوما این نیست که انواع دیگر ستاره، مانند M-کوتوله، می تواند زندگی را حفظ کنند. اما بسیاری از عوامل ناشناخته در مورد چه نوع نقش آنها را در ایجاد و یا جلوگیری از آن بازی وجود دارد.
کپلر 452b است که تقریبا 60 درصد در قطر بزرگتر از زمین است اما هنوز هم یک فرصت خوب برای سنگی مانند زمین و نه بزرگ مانند نپتون یا مشتری بودن است، با توجه به ناسا.
این فضاپیما کپلر در سال 2009 به جمع آوری و انتقال داده ها بر روی سیاره بالقوه مانند زمین راه اندازی شد.
کولین، یک دانشمند کپلر در موسسه SETI در Mountain View، کالیفرنیا، توضیح داد که نشانه هایی از کاهنده های دوره ای و روشن اولین سرنخ از یک سیاره بالقوه هستند.
"، گام دوم این است که واقعا در عمیق به داده کپلر خود را حفر" او گفت. "نگاهی به واقعا سخت و رد همه از امکانات دیگر چه می تواند باعث این سیگنال قرار دارند."
در آن نقطه، کولین، گفت: دانشمندان در نظر گرفتن هدف از مطالعه "نامزد سیاره"، اما تایید رسمی در داده های اضافی متکی در خارج از کپلر است.
"آنها از تلسکوپ های زمینی استفاده می شود به واقعا ستاره بهتر مشاهده و رد کردن سناریو باقی مانده" او گفت. "این زمانی است که شما آن را تایید کرد. در سطح 99 درصد، این را به یک سیاره است. "
مشاهدات زمینی در رصدخانه مک دونالد در دانشگاه تگزاس در آستین، رصدخانه ویپل فرد لارنس در کوه آریزونا انجام شد هاپکینز و W.M. کک رصدخانه در Mauna Kea در هاوایی است.
در یک کنفرانس خبری روز پنج شنبه در کیپ کاناورال، فلوریدا، دانشمندان کشف کپلر 452b و 11 سیاره نامزد جدید کوچک است که در منطقه قابل سکونت اعلام می دارد.
مقاله گزارش یافته های این تیم در شماره آینده مجله نجوم ظاهر خواهد شد.
"ما شده ایم تجزیه و تحلیل داده ها به عنوان ما آن را از کپلر است. "کولین گفت، و ما شده است یافتن این سیاره است که نزدیک و نزدیکتر به بودن بسیار شبیه زمین است. "کپلر 452b گام بعدی این است. این نزدیک ترین ما است. اما داستان همچنان ادامه د







کدکیبوردبرایوبلاگ

:: برچسب‌ها: یافتن زمین جدید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: